.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزئيات باور نكردني از گلدكوئست ايراني

بررسي شماره‏هاي متعلق به دفترهاي شركت گلدكوئيست در خارج از كشور، حاكي از هدايت كامل سرشبكه‏هاي اين شركت از خارج از كشور است، به گونه‏اي كه به نظر مي‏رسد روزانه حداقل يكصد تماس از ايران با دفتر شركت‏هاي مذكور صورت مي‏پذيرد.

به گزارش پرچم؛ اين رقم مربوط به مكالمات تلفني از كانال‏هاي رسمي است و قطعاً بسياري از تماس‏ها و ارتباطات از كانال‏هاي غيررسمي و غيرقابل كنترل صورت مي‏گيرد.

كشورهايي كه بيشترين تماس‏ها با آن‏ها برقرار شده، عبارتند از: چین، مالزي و سنگاپور.

بر اين اساس، تماس‏هاي مذكور معمولاً به خطوط تلفن همراه يا تلفن‏هاي ثابت داخل شهر و متعلق به برخي‏شركت‏ها و سازمان‏هاي دولتي كه رديابي آن‏ها مشكل است، صورت مي‏گيرد.

بخش زيادي از تماس‏ها توسط خطوط تلفن‏هاي همراه اعتباري از قبيل 919، 935 و 936 صورت گرفته كه در سيستم مخابرات فاقد مالك ذكر شده است.

هم‏چنين بسياري از خطوط متعلق به توزيع كنندگان سيم كارت‏هاي اعتباري است كه بدون نقل و انتقال رسمي، سيم‏كارت‏هاي تحويلي از شركت‏هاي اصلي را به فروش مي‏رسانند، به همين علت شناسايي‏سرشبكه‏هاي اصلي اين شركت‏ها با مشكلات جدي مواجه است. ضمن اين‏كه در محافل آموزشي اين گروه‏ها، بر اين موضوع تأكيد مي‏شود كه سعي شود از خط تلفن‏هاي همراهي استفاده كنند كه امكان شناسايي مالك آن‏ها نباشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.